argumentum ad hominem

Jag hade enormt tråkigt, och svängde förbi Betapets medlemsforum. I en tråd om uteställen i Stockholm råkade jag försöka få utlopp för min tristess, och rackade ner på de flesta ställen som nämnts. Ja men för fan, det finns ju inga roliga ställen, så: sanningen framför allt.
På Anchor är folk fula. Fulare än på andra ställen. Överlag. Det betyder inte att just DU är fulare än genomsnittet för att du varit på Anchor nyligen.
"men ööh, du är ju själv ful, då får inte du säga att någon på anchor är ful".
Nej, gud, förlåt. Jag glömde att det är förbjudet att tycka att någon är ful, när man själv är ful.
Personerna själva saknade bild och hade därför den här bilden:

126772-5

... så jag tänkte skriva "själva ser ni ut som giraffer", men la min fantastiska humor åt sidan.
Poängen med det här inlägget är att jag, för första gången i mitt liv, inte tagit åt mig av vad någon annan sagt om mitt utseende. Jag är ju inte ful, jag tycker att jag är skitsnygg, och när jag är på Anchor är jag snyggast på Anchor, så det är en jävligt bra anledning att ramla in där klockan halv två på natten och önska Slayer av en misstyckande DJ.

Kommentarer
elias:

sweet shit, rock n roll baby!

2006-11-20 @ 15:06:11

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback