criminally insane - slayer

Jag har världens hårångest. Dels är det färgen, dels är det frisyren. Och framför allt annat är det pengarna.
Dessutom har jag fobi för frisörer. Jag gillar inte kallprat, jag gillar inte konstiga invändningar som "det går inte att bleka ditt hår" eller "det är trendigt med breda slingor, det läste jag i en branschtidning, därför tänker jag pracka på dig det". Håll käften och gör som jag säger, det är det jag betalar dig för. Det borde ingå en kurs i allmänt hyfs på frisörutbildningarna. Eller kanske som ett krav för antagning kan vara att man inser att man ger sig in i ett serviceyrke.
Sen finns det ju bra, förstående och dyra frisörer också. Som jag för tillfället inte har råd att besöka.


Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback