necrophiliac - slayer

En ledig dag med överjävliga mensvärkssmärtor. Tänkte kanske gå och försöka få tag på en tröja från Viktor & Rolf på H&M, men jag hatar trängsel och jag hatar fjolliga brudar. Dessa i kombination hade verkligen fått mensraseriet att bryta ut.
Blev istället Armémuseum och efter det promenad till skeppsholmen och Moderna. Jag älskar fri entré. Innan den fria entrén var det ytterst sällan jag gick till något annat än ja ... Modernas ständiga samling. Som var gratis då också. En gång fick jag för mig att en utställning på Nordiska skulle vara grym, men det var den inte, och då stod jag och tittade på brev som typ Strindberg hade skrivit i en dryg timme för att verkligen insupa all kultur jag kunde för den där 50-lappen jag betalat i inträde.
Äh, jag vet inte vad jag egentligen borde tycka om den fria entrén. För mig personligen är det roligt, bra och bildande.

Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback