trash - new york dolls

Oj, snön är borta. Fan vad bra. Det får inte bli vinter riktigt ännu.
Igår tillverkades ytterligare broschmaterial i lera. Slut på batterier till kameran, så det finns inga bilder än så länge. Det blev väldigt sött iaf.
Tänkte uppgradera och köpa verktyg, det skulle nog underlätta. Typ en kavel och någon slags kniv.
Letar också efter pärlor och annat som håller för att brännas i ugn, om möjligt.
Sen har jag hittat två galet snygga tyger. Klänning?

Så fattig som jag är nu slår mig ibland tanken på att hora ut min kropp till något läkemedelsföretag, eller någon slags studie på KI för en slant. Ska kanske be min kära kusin som läser läkarlinjen att hålla utkik efter dylikt. Så länge det inte är några absurda cellprover från typ ryggmärgen som behövs är jag nog game.
Kanske inte något slags ympande av HIV-virus heller, förresten.
Om jag verkligen tänker efter är det ganska mycket som jag är skeptisk till. Fan också.

Min plan B är att känna förnöjsamhet över det lilla i tillvaron. Tyvärr har det en klang av självhjälpslitteratur och gammal österländsk filosofi översatt till gammalt västerländskt blaj, och jag har otroligt svårt för det.




Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback