what's inside a girl - the cramps

Det är förbannat tråkigt att hosta ur sig hela sitt innandöme varannan minut. Nu har jag vunnit 4 av 5 matcher på betapet, druckit två koppar kaffe, druckit en liter blodapelsinjuice, köpt en ny menlös tjejtidning att bläddra i och dessutom fått ett kryptiskt meddelande från en borttagen användare på helgon.
Träd fram, vidriga imbecill.

Jag är en psycho-magnet. Inga normala, friska och sunda killar intresserar sig för mig, (det är en regel som visserligen har undantag), bara galningar och missanpassade.Inte så att de måste vara intresserade av en relation med mig, snarare att de bara fäster sig vid mig, och vill trackassera mig, skicka hem brev till mig, eller bara skicka mail
Höjdpunkten var när jag fick ett brev hem som bestod av urklippta maskinskrivna bokstäver fastklistrade till en text på ett papper, som deklarerade att jag, tja ... inte var kristen. Det visste jag ju förstås redan själv, så jag var inte särskilt förvånad.

Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback