lovely

Här finns min gamla blogg:
http://bobbypin.blogs.se/

Där finns det massor av ångestframkallande att läsa. Skrattretande, kanske, för den som är elak. Det missunnar jag ingen att vara. Särskilt inte då jag har hybris och ändå är övertygad om att jag är smartare och bättre än alla andra. Ha.
Det går f.ö. inte att kommentera där. Anledningen var att en tjock tant och hennes bögkompis från Skåne började kommentera alldeles för mycket. Förstnämnda hade en slags bylinebild föreställande hennes grönsminkade kletiga öga, och jag började drömma mardrömmar om detta obehagliga öga, och tvingades ta bort kommentarfunktionen helt för att inte gå ner mig i skräck och paranoia.

Och ja. Det känns ganska ugly med hjärtan. Men det var antingen det eller danska flaggfärgerna till outtröttlighet. Jag vill ha en blogg som ser ut som en chokladmuffin på en spetsduk på en grådimmig söndagseftermiddag.

Och, jag har fått ett nytt superkreativt kall i livet. Jag ska göra smycken i lera. Jag vet inte VAR jag får allt ifrån. Helt klart har jag snott idén från någon ambitiös stackars människa. Men kom igen: ingen har monopol på att försöka skapa i lera. Säg det till en dagisgrupp.




Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback