beggin' - frankie valli and the four seasons

Så här blev det:
1) Statsvetenskap
2) Praktisk filosofi
3) Internationella relationer
4) Konstvetenskap

Jag slängde in fyran bara för att. Jag räknar iskallt med att det aldrig ska behöva bli ett alternativ.

Pratade just med Anna som var nöjd med sitt högskoleprov. Jag funderar själv på att skriva om det i höst. Det vore bra om jag kunde höja mig lite. Eller så väntar jag  tills de nya proven kommer, det vore kul att se hur jag klarar mig med mindre matte. NOG-delen är en favorit, DTK kan däremot dra åt helvete. Om jag slapp DTK skulle jag verkligen kunna få ett grymt resultat.

För övrigt: inredning. Damn, allt som jag vill ha kostar miljarder. Det bara är så, jag har inte råd med ett matbord och fyra stolar för 10000. Jag måste lägga ribban så jävla mycket lägre, det är skittråkigt, men tack och lov finns det också begagnade möbler. Just nu är det soffan som hägrar. Problemet är att den helst inte får vara över två meter där den är som bredast. (Annars faller hela inredningsplanen). Då pratar vi alltså en liten tvåsits-soffa. Det går såklart att ha en hörnsoffa, eller en soffa med schäslong, som inte mäter över två meter. Men eftersom lägenheten är så liten är det bra om soffan inte tar upp hela vardagsrummet. Jag tycker att en vanlig Klippan-soffa borde fungera. Den har fördelen att den är jävligt billig, har rätt mått, och att det finns en mängs olika överdrag till den, så man kan byta efter humör.
Dags att åka till Ikea och reka snart.

Kommentarer
Sän =):

Spana in furniturebox.se

2007-04-08 @ 15:10:47
Sofia:

Tack för tipset!


Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback