bouquet de nerfs - noir desire

HA! Jag fick VG på tentan. In your face.
(Känslan var bra, men med tanke på min dåliga studiedisciplin så hade jag ändå förberett mig på att det kanske inte skulle ha gått vägen. Alls).
Nu är jag återigen världens sämst disciplinerade student. Har hittills inte orkat släpa mig upp till någon form av skolaktivitet (det är ju ingen obligatorisk närvaro heller), inte orkat mer än slöläsa om Kant, för jag irriterade mig så mycket på honom, och hans löjliga indelningar. Dessutom har jag känt till det syntetiska a priori i evigheter, och resten kan väl inte vara så jävla svårt.
Iaf så rensade jag Lagerhaus på Kungsgatan. De hade en helt galen rea, och jag köpte röda ugnsformar med vita prickar i alla möjliga storlekar och former. Så nu är jag lycklig ägare till pyttesmå jättesöta suffléformar. Förutom detta skålar, glas, brickor, och någon necessär som luktade så där gott som bara ny plast kan göra.
Världens trevligaste tjej i kassan som slog in allting jättesnyggt, så när jag flyttat är det bara att öppna paketen med nya saker. Jag försökte tjata till mig en gullig plastbambi också, som man skulle ha tvål i, men jag tror att Henriks gräns var nådd vid de där prickiga ugnsformarna.
Nyss klickade jag hem fyra myrankopior, svartlackade som kommer i början på juni. Perfekt.
Så nu återstår att fira mitt fina tentaresultat med lite vino verde.

Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback