la chanson bête et méchante - clothilde

Usch, jag måste organisera hela flyttandet. Jag vet att jag egentligen inte är själv om det, men jag känner som alltid att jag måste ta på mig det övergripande ansvaret. När ska det hyras bilar/släpvagnar/skåpbussar hit och dit och när måste allting vara packat, måste vi inte skaffa rullgardiner först av allt? Dessutom har vi verkligen glömt bort mattor och lampor. (Förutom mina fantasier om taklampan i köket). Och vi borde tvätta, åka och köpa en dammsugare eller något. Plus att jag måste leta reda på stringhyllorna jag fått som ligger någonstans på mina föräldrars vind.
Problemet är egentligen att jag har tenta några dagar efter flytten. Det kommer bli panikartat. Och Henrik har uppsatsseminarium dagen efter. Ingen av oss har egentligen tid att varken flytta eller vara hemlösa under ett par dagar.

Men nu ska jag gå på spinning  istället för att oroa mig.

Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback