september - earth wind and fire

Jag är sjuk. Det började i måndags. Feber, ont i halsen och allting. Pappa har åkt förbi och dumpat av mediciner. Nu har jag säkert smittat Henrik också. Vilket vore dumt, för han är min livlina nu när jag är helt ... handikappad.
Fast idag är det bättre. Jag orkade gå till ICA, och boka tvättstugan. Igår var jag bara ett lallande kolli med svinhög feber och hallucinationer. Jag har kollat på tre filmer under min sjukdom: Bad Santa (hade inte sett den faktiskt), Land of the Dead, (tror det var tredje gången) och Hot Fuzz.
Men mest har jag suttit på Facebook och spelat tetris. Som inte går så bra när jag är sjuk, men jag slog rekordet en gång.
Sen såg jag en bostadsannons på Facebook. En "blivande kvinnlig handelsstudent" sökte bostad. Haha. Jag hoppas att hon blir hemlös och måste prostituera sig. Och att det går bra med könsbytet.


Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback