take this longing - leonard cohen

Jag förstår inte den här poke-grejen på facebook. Vad händer om man trycker "remove poke"? Vad är hela grejen till för? Vad ska man göra åt saken? Ska man bry sig? Är det en slags hälsning? Jag är förvirrad.

Nu är jag förresten inte lugn och nöjd med att ha tenta på lördag. Nu är jag fullständigt livrädd. Samtidigt är det så skönt att min rädsla är tidsbestämd. På lördag kväll är allting över. På söndag tänkte jag storstäda. Det börjar synas i lägenheten att jag tentapluggar och att Henrik skriver ihop sin uppsats. Fan vad äckligt det är här egentligen. Har definitivt utvecklat en censurfunktion för att undertrycka mina normala renlighetsneuroser.

Jag har till råga på allt lyckas blanda ihop Irans, Sydafrikas och Mexicos politiska historia på något sätt. Det är till exempel som att en händelse i Iran smyger sig in i min redogörelse över Mexico, och den har inget där att göra. Det har bara blivit en smet av händelser som jag inte kan sortera.




Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback