dancing doll - art adams

Jag är så jävla ledig att jag inte vet vad jag ska göra. Egentligen är det inte sant. Jag har hundratals sidor att läsa, till exempel. Plus några ärenden att uträtta. (skomakare, gymkortsinköp, terminsmärkesutskrift, o.s.v.). Sånt som är skönare att skjuta upp, det vill säga.
Funderar istället på att promenera till NK och köpa strumpbyxor med söm. Strumpbyxor med söm är det snyggaste som finns, nästan. Jag försöker googla fram en bild för att visa hur jävla snyggt det är, men jag hittar bara fula porrstrumpbyxor, och inte alls såna som jag tänker införskaffa.
Jag funderar dessutom på att bli svarthårig igen. Men jag minns hur jobbig utväxten var så det lär aldrig hända. Men det kommer vara så fint med en svart galaxyklänning som jag kanske vinner på en auktion om jag har tur, och ett par svarta strumpbyxor med söm.

Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback