life's gonna suck - dennis leary

Sitter med instuderingsfrågor och härjar. Allting har gått jättebra tills det här dök upp: "Jämför utvecklingen i öst med den i väst!". Jävla vaga skit. Jag blir tokig. Med tanke på kronologin i frågorna utgår jag från att det är östrom och västrom jag ska jämföra, annars blir det förstås ännu värre, men exakt vilken utveckling menas? Kristendomens utveckling ligger väldigt nära till hands, men ändå?

Jag skulle ha gått på spinning klockan elva, men då låg jag tydligen fortfarande och sov. Den situationen skulle kunna sammanfatta mitt liv. Well ... det får bli ett senare pass.

Kommentarer
Anonym:

dennis leary. jävla bill hicks kopia rakt av.

2007-02-27 @ 12:31:48
Anonym:

äh. bögkopian.

2007-02-27 @ 14:10:35

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback