looks that kill - mötley crüe

Jag håller på att tvätta. Bakgrunden till detta är att jag hittade en tröja som jag hade glömt bort att jag hade. Jag köpte den, satte på mig den, och drack kaffe ur en papercup och spillde självklart över tröjan. Take away-muggar är oerhört flärdfulla, men helt omöjliga att dricka ur. Det blir kondens, det rinner av vatten från locket, det skvalpar ut skållhett kaffe över handen, man måste byta hand var tredje sekund för att inte bränna sig. Jag vet inte varför jag ändå envisas med att köpa dem. Jag älskar idén att få ha med sig kaffet överallt. Jag älskar idén med kaffe. Förutom att jag hatar baristatyper.
Dessutom har jag läst DN och SvD, druckit kaffe (såklart), fått ett utbrott över min sega dator, och reflekterat över den florentinska renässansen. Min föreläsare tryckte hårt på den punkten. Vi ska läsa under två veckor, reflektera under de nästa tre. Jag personligen tycker att det är lite mycket begärt att läsa allt det under två veckor. Jag kommer att få en hjärnblödning. Tack och lov är iaf Ambjörnsson ute ur leken. Ambjörnsson är visserligen väldigt behaglig att läsa, men när det gäller att trycka in fakta har den andra litteraturen visat sig bättre.
Dagens dilemma är om jag ska gå på spinning 15.30 eller 17.30, eller vänta tills 18.30. 18.30 är det nämligen 80's metal-tema. Jag har en känsla av att jag skulle gilla det.

Kommentarer
elias:

dags för browak att börja med spining alltså.

2007-02-28 @ 13:48:04
Annika Marklund:

Jag läste idéhistoria (med "estetisk inriktning") våren 2003. Ni läser ALLT vi läste. Det är underbart att drömma sig tillbaka till en tid då jag var ung och formbar.
Muahahaha.
Kanske hade till och med jag kunnat tänka mig att gå och träna om gym kört med80's metal-tema lite oftare!

Anonym:

Elias - Japp, men det var ett specialpass, och tyvärr inget återkommande inslag.

Annika - Jaså? Var kan man läsa med estetisk inriktning? Jag älskar idéhistorian, det är det roligaste jag gjort på jättelänge.
De borde ha fler alternativa spinningpass! Jag skulle vilja gå på ett med bara japanska girlbands.

2007-03-01 @ 13:46:14
URL: http://bobbypin.blogg.se
Annika:

looks that kill e en grymmt bra crue låt !

2007-05-11 @ 18:44:06
URL: http://motleycrue.blogg.se

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback