once again - handsome boy modeling school

Idag är jag glad. Jag fikade med Anna, och höll på att frysa ihjäl varenda gång jag var tvungen att vara utomhus. Nu har jag uppgraderat till varmaste jackan, varmaste mössan, och varmaste handskarna.
Jag har betalat alla räkningar, och har massa pengar kvar. Jag har insett att jag kommer få en trevlig semesterkassa i form av skatteåterbäring.
Jag och Anna instämde båda i tesen att vi är för gamla för att gå ut. Det är inte kul att betala dyra inträden för att stå och skrika i någons öra resten av kvällen, köa för att hämta ut sin jacka, eventuellt få juck-killar runt benen, and so on. Det är mycket roligare att ta en öl. (Varför finns det inga ölcaféer kvar?).

Dessutom har jag lyckats övertala Henrik att börja spela badminton med mig!

Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback