short term effect - the cure

Jag hatar människor, lite mer för varje dag. Idag var det människorna på Betapet, återigen, som gjorde mig till en större misantrop.
När man lägger ett ord som en annan människa inte kan innebörden av så är det självklart så att man fuskat. Det kan inte vara så att människors vokabulär kan skilja sig åt. Eller att jag kan fler ord än dig, din dumma subba.
Jag lade "venös" och var sedan tvungen att gå igenom vad en ven, en artär och vad kapillärerna var. En liten lektion fick jag hålla för en människa som är 13 år äldre än mig. Man skulle kunna tycka att det borde räcka med lite fantasi för att förstå vad "venös" har för innebörd.
Sedan "camp". Kan det var en slags substantivform av "att campa"? Det utgick jag från när jag lade det, och ordet godkändes.

Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback