rapist - combat 84

Fått ett mail:
Hej tyvärr har du inte blivit godkännd som en medlem på bråkamakargatan.
//Bråkis Crew
Felstavningen är autentisk.
Jag misstänker att det har att göra med sist, när jag försvarade demokratin och liberalismen, angående det där pedofilpartiet i Nederländerna. Jag tyckte att det var löjligt att inte känna sig kapabel att bemöta partiets argument rent intellektuellt, för den saken tyckte inte jag att det krävdes att man kunde någonting, gått ut grundskolan, kunna rita en huvudfoting, egentligen.
Men på Bråkmakargatan är det hopsamling av ett medborgargarde som skipar en godtycklig rättvisa med hjälp av våld som gäller. Den som förespråkade en annan lösning för perversioner såsom homosexualitet, fertila utvecklingsstörda kvinnor som ännu inte tvångssteriliserats, eller gick så långt som att ifrågasätta gamla kristna kvinnoideal, eller åtminstone inte gå med på att leva efter dem själv, var inte välkommen på Bråkmakargatans forum.
Nåja, där rök detta underhållande tidsfördriv. Jag har fortfarande Betapets medlemsforum, som istället för Bråkmakargatans obildade lantis, har kattkvinnan med inbillad fibromyalgi som genomsnittlig användare.
 

Kommentarer
elias:

hahahahahahahahahahahhahahahahaha måste vara det kommande årets bästa

2007-01-02 @ 17:38:16

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback