at last - etta james

Jag är lat och har beställt kläder från H&Ms katalog. Jag kunde ha gått upp i morse och åkt in till stan likagärna, men det är så bekvämt att sitta vid sitt eget köksbord, dricka sitt eget kaffe och köpa kläder.
Bland annat:
image29image30image31
Nu vill jag att det ska bli höst. Det är iofs nästan höst redan.
Sen har jag rensat ur min garderob. Nu har jag en stor kasse som ska till Myrorna. Jag har världens minsta garderob, det är det sämsta med vår lägenhet. Det finns inte plats för en till. Och Henrik vill verkligen ha den andra garderoben, fast jag klagar och ger menande kommentarer.
Hur man än gör blir det stökigt i den där lilla skitgarderoben. Jag städar och fixar där varje vecka. Nu råder en tillfällig ordning sen jag nedgradera några toppar och tröjor till träningskläder, och, som sagt, kastade ut saker som inte används.
Nu ska jag och Henrik göra vegetarisk lasagne.

Förresten. Jag köpte Libresse designbindor. Äntligen ska det bli lite roligt att ha mens.

Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback