before you accuse me - bo diddley

Jag hatar människor. Varför måste majoriteten av alla människor skrika så fort de druckit några öl? Och vara så jävla kontaktsökande, jag hatar att vara otrevlig, men hur annars undvika att stå och lyssna på att Fight Club är världens bästa film och typ värsta djup.
På vägen hem stod några tjejer och skrattade åt och tog kort med sina mobilkameror på en medvetslös man som låg på trottoaren på Götgatan. Jag hade god lust att vrida nacken av dem. De var så jävla idiotiska att de inte ens kollade om han hade någon puls, eller gick att väcka. Om han kanske var död. Sen kommer väl bilderna hamna på deras skojsiga bilddagbok, tillsammans med bilder på vilka efterblivna skor de vill ha just nu.
Efter att ha försökt väcka honom, (skaka på honom, nypa honom med naglarna svinhårt på halsen, o.s.v.), utan resultat, lade vi honom i framstupa sidoläge och ringde efter sjukvårdare.
Jag är kanske den enda samvetsgranna personen kvar i Stockholm på en torsdagnatt. Ska komma ihåg att inte bli medvetslös på Götgatan, för där passerar nämligen bara ironiskadade retards.

Kommentarer
c:

jag var full igår och var snäll och gav pengar till min favorit pundare.

2007-07-28 @ 20:19:41

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback