criminally insane - slayer

Hurra! Jag blev antagen till statsvetenskapen på SU. Inga problem, inget nytt nervöst väntande, på andra urvalet. Skönt. Jag rotade fram en aktuell litteraturlista för HT 2007, och funderar på att läsa in mig på allting redan nu. Det kommer jag iofs aldrig att göra, men vad skönt det vore om jag gjorde det, och bara kunde repetera lite slappt under terminen. Varför har jag inte den disciplinen/bristen på liv?
Idag frostade jag av frysen på jobbet, och städade bakom den. Visst är jag duktig? Jag kände mig som en riktig hjälte. Dessutom älskar jag att göra rent på underliga platser som ytterst sällan får så mycket som ett svep med en disktrasa över sig. Jag hittar ofta sådana små platser.
Men mest gick jag bara runt och var nöjd över att jag skrev hyfsat på högskoleprovet. Även om jag personligen skäms över mitt resultat så kom jag in på statsvetenskapen i första urvalet p.g.a. det.

Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback