looks that kill - mötley crüe

Helgen bestod av skärgårdshäng. Lördagen blv verkligen perfekt. Jag fick sova ut, äta god frukost, Henrik packade ner kaffe, ipod och ipodhögtalare i en korg, vi åkte ut på sjön och låg sen helt ensamma på solvarma klippor, lyssnade på ljudböcker som de nördar vi är, badade o.s.v.
Grill på kvällen och massa gott vin. Henriks syster och två av hennes kompisar var också med.
Nu har jag fått en bondbränna från min klänning, som jag bara hade på mig på själva båtresan egentligen. Den var alltså max på en kvart. Resten av tiden hade jag bikini. Det där om att solen tar på sjön stämmer alltså verkligen. Det är den läckra skarven på mina överarmar ett övertygande bevis för. 
Tyvärr var det ganska risigt väder idag, tills vi kom tillbaka till stan. Hade gärna fortsatt reka efter små öar att ha picnic på, men nu måste jag jobba en till vecka. Är jag inte så peppad på, men Gunilla, som är världens underbaraste människa antagligen, kommer imorgon tillbaka från sin semester, så lite kul kommer det iaf att bli.
Ikväll blev det pastasallad, hyrfilm och plockgodis. Jag brukar inte gilla godis, men plockgodis ser så fint ut i skålen jag fick av Sara och Tea.
Jag försöker hitta på saker att göra av de små luckor som finns i mitt sommarschema. Så nu blir det iaf nästan en vecka i Malmö, och så har jag en vecka innan höstterminen börjar som ser skrämmande tom ut, och jag funderar på vad man kan göra av den som inte ruinerar mig eller bara ger en massa myggbett.

Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback