caleb meyer - gillian welch

Idag: var på ett ganska tidigt spinningpass, åt lunch på gymet, och nu har jag drabbats av någon slags stelhet i hela kroppen. Varenda rörelse känns omtumlande och vidrig. Den senaste tiden har jag råkat hamna på samma killes pass varenda gång. Jag undrar om han tror att jag förföljer honom. Eller att jag är helt tokig i hans pass, så att jag tar reda på när de är och går dit. Börjat fundera på att undvika hans pass, så att han inte ska få för sig någonting, men de ligger på så bra tider, och det är bra pass. Jag hatar att jag måste överanalysera alla slags sociala situationer och bete mig som ett freak.

Ska kanske färga håret idag. Mörkbrunt. Börjar tröttna på rött och utväxten. Kanske blir det nyklippt lugg också, man vet aldrig. På kvällen ska jag ut till Ellinor och officiellt starta grillsäsongen, dricka lite vino verde, och leka musikfascist om tillfället ges. Om det så bara blir 15 minutes of fame. Jag försöker omvända människor till att börja gilla min musik, det går väl sådär. Verkar inte göra någon skillnad att jag håller ett fint hyllningstal innan Vapnets Thoméegränd, fast det är en catchy låt så är det ingen som faller. Ikväll ska jag prova om någon börjar spontandansa till Architecture in Helsinki.


Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback