pacman in paris - 14 year old girls

Jag är på löjligt bra humör, och jag skyller det på vädret. Jag envisas med att gå runt i min vinterjacka (grön parkas från Filippa K med avtagbart innerfoder), eftersom det gör att det nästan känns tropiskt. Vårjackan börjar bli ett problem. Jag har trots allt ett par stycken att välja på, förutom att slaget på min trenchcoat har vikts på ett underligt sätt som måste åtgärdas, så den är ute ur leken ett tag. Egentligen är jag ute efter en rund krage, stora knappar och a-linjeformad-sak, och det verkar ju inte alltför svårt denna vår. Då blir problemet istället att hitta en som inte alla andra redan kommer ha.
Mitt liv har lyfts avsevärt tack vare att vi fått instuderingsfrågor till nästa tenta, och att vi fått tillbaka den förra. (Vilket gav mig hybris, jag är numera fullständigt övertygad om min egen förträfflighet).
Just nu sitter jag och dricker kaffe, slöläser i en bok om den vetenskapliga revolutionen, och inväntar dagens spinningpass.

Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback