sad song - au revoir simone

I lördags hälsade jag på hos Ellinor i hennes nya lägenhet. Det blev vin, planering och till slut var jag dödstrött, eftersom jag hade gått upp och jobbat klockan sex tidigare på dagen. Söndagen var vidrig, med halsont och huvudvärk. Nu är iaf huvudvärken borta, men jag tror att jag kanske har feber, och dessutom smärtor i hela kroppen.
Försöker att kurera mig med kaffedrickande, och överlägset hånskrattande till en töntig tjejtidning, som jag köpte tidigare. Varje gång jag står på ICA så dras min blick mot tidningsstället, fast jag vet att jag hatar alla de där jävla tjejtidningarna. De enda som har något typ av intelligent innehåll är Elle (Jessica Gedins bok-sida). Nackdelen med Elle är att jag nästan alltid hittar ett klädesplagg som jag förälskar mig i som sedan visar sig kosta 16 000 kronor. Då brukar jag bli ledsen, uppgiven, och förbannad över att jag råkar vara intresserad av fel saker och inte av att bli en slipad börsmäklare.
Usch, nu måste jag diska och läsa en jättetråkig bok.

Kommentarer
elias:

vad precis sdet jag tänkte på i veckan då allt jag vill ha är skivor som kostar multum, kläder som kostar än ändå mer, teknik prylar som kameror och mixers som kostar ändå mer... man valde värkligen fel intresen. borde börjat med finger färger och bygga kända byggnader av tandpetare och glasspinar.

2007-03-12 @ 16:03:43
Anonym:

vad precis sdet jag tänkte på i veckan då allt jag vill ha är skivor som kostar multum, kläder som kostar än ändå mer, teknik prylar som kameror och mixers som kostar ändå mer... man valde värkligen fel intresen. borde börjat med finger färger och bygga kända byggnader av tandpetare och glasspinar.

2007-03-12 @ 16:05:07
Sofia:

Jag kunde ju iaf ha haft sinnesnärvaro nog att inte ge bort mina my little ponys till någon destruktiv unge, de hade för fan haft samlarvärde idag.


Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback