dismissed - uffie

Jag hade fått pengar. Jag köpte gröna äpplen. Har tränat, hade världens huvudvärk i vänster tinning hela passet. Blödde näsblod ur vänster näsborre i omklädningsrummet. Nu börjar jag tycka att min vänstra ansiktshalva ser lite fulare ut än den högra också. Fattas bara att jag blir halt på vänstra benet och punkterar vänster lunga.
Sedan har jag försökt sminka mig och ska gå till Doors eller Anchor eller något sånt, och dricka en öl.
Ja, klockan är elva och anledningen till att jag inte har kommit ut ännu är att jag inte är nöjd med hur jag ser ut. Minsta möjliga anledning, för egentligen är det ju inte det som hindrar mig. Jag är väl lika ful som alltid. Men jag kommer ingenstans för jag vill inte egentligen.

Jag stör mina grannar med en ed banger-samling och önskar att jag vågade börja knarka.

Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback