hot chick - uffie

Jag har sytt en gardin till köket. Den blev jättefin, fast jag slarvade. Jag har inget tålamod när undertråden börjar jävlas, jag kör på okonventionella metoder, gasen i botten och sedan stryka allt till rätta.
Är ändå lite stolt över min gardin. Försökte leta upp digitalkameran så att jag kunde dokumentera underverket, men den verkar försvunnen. Måste fråga Henrik när han kommer hem från sin lunch och sin shopping.
Borde det inte vara jag som är ute på såna aktiviteter förresten?

Sen har vi fått två myrankopior. Två till är på väg, av någon anledning fick vi dem inte samtidigt. Jag lackar på sånt, när man redan fått vänta för att de ska få in dem i lager, ska man verkligen behöva vänta fyra veckor till för att få hälften av sin beställning? Hur svårt kan det vara att bara säga från början hur lång tid det verkligen kommer ta? Jag borde ringa upp Sverker Olofsson. Kanske slipper vi betala fullt pris om jag är tillräckligt bitchig.


Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback