yes

Jag promenerade runt och lyssnade på television personalities. Luften var helt tät av blomskräp, pollen och skit. Jag hade jättesvårt att andas, vilket var irriterande.
Det här vädret passar mig, jag hatar allt solsken. Vem fan tycker om att bländas och svettas? Det är bara folk i norden som längtar efter det.

Jag har mens för andra gången den här månaden. Jag blöder nästan hela tiden. Varje månad, flera gånger.
Jag hoppas att det ska vara cancer så att jag får dö snart. Tänkte kolla upp det lagom till vintern, så att det inte finns en chans att fixa det.
Men jag skulle aldrig ha sån tur. Dessutom ska man tydligen lukta helvete av sån där cancer. Man kan få ta bort hela livmodern. Man dör inte men får aldrig någonsin några barn. Det tycker jag vore extra kul om jag skulle råka ut för. Då skulle jag kunna tänka mig att börja se på skeenden i världen som ändamålsenliga, kanske med en bakomliggande intelligent designer.
Vet inte om cancer är min grej ändå.

Resten av dagen har jag bara legat och stirrat.

Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback