comptine d'un autre été - yann tiersen

Utslaget är inte borta. Jag vägrade gå till skolan. Kan inte gå dit med vad som skulle kunna vara en ny terrorsmitta. Jag missade därmed Björn von Sydows föreläsning som jag sett fram emot. Jävla utslag. Ont gör det också.
Fanns några glada nyheter också. Stureplansprofilerna har blivit dömda till fängelse. Hahaha. Det känns lite primitivt att glädjas över fängelsestraff. Men det kan inte hjälpas.
Sen har min klänning kommit. Det gick jättefort. Jag beställde den i söndags, och nu är den på mitt ICA. Det är så bra att jag knappt finner ord. Tacka vet jag den höga ambitionen hos relativt nystartade nätbutiker.

Och Thomas Bodström ska skriva deckare. Med en advokat och en polis i huvudrollerna. Det känns lite Anne Holt. Författare som är före detta justitieminister, skriver om samarbetet mellan en polis och en advokat.
Nu fattas bara att polisen är bög och heter Hannes Williamsson.

Igår såg jag på Gilmore Girls. Jag skapade till och med tre frågor till serien på TV trivia quiz på Facebook.

Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback