I love you madly - donnie myles and the dukes

Vi har fått en ny dator! Jag kan ingenting om datorer, men den här verkar bra. Den är snyggare än den gamla, bara en sån sak. Och har en massa finesser, trådlöst allting, bla bla, det följde med en extern hårddisk också, som vi inte visste om. Det kändes fint. Jag har fått min egen användare på datorn, med kattungeavatar, och allting är rosa och fint. Fan, datorn luktar t.o.m. gott. Hur kunde jag leva utan denna maskin förut? Hur kunde jag leva med typ en kontorsdator som luktade damm.
Så är det i alla fall. Jag sov länge idag, som varje dag. Är så jävla trött hela tiden att det är obehagligt. Jag sover/vilar cirka 13 timmar om dagen, och på det som är min "aktiva" tid snubblar jag runt och hostar på olika ställen, mest i lägenheten.
Men idag tänkte jag slå in mig själv i varma kläder och åka till stan. Jag behöver skor och en kofta, och lite miljöombyte. Väntar bara på att min ipod ska ladda upp sig lite, så att utflykten ska kunna bli givande på något sätt. Jag måste kunna lyssna på doowop, och glättigheter. Jag promenerade förut och Bauhaus kom på shuffle, då blev jag medtagen och bedrövad. Mina nerver klarar bara spralligt glada squares med chinos och milkshake i mungipan.

Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback