let me kiss you - morrissey

Jag kom upp klockan sju i morse. Jag är på rätt köl igen.
Först hade vi seminarium om svensk politisk historia, sen ett jämställdhetsseminarium. Alla andra hade ett tjockt kompendium som de hade läst igenom inför jämställdhetsseminariet. Mystiskt, tänkte jag. Har jag aldrig brytt mig om att köpa eller läsa. Jag hoppas innerligt att mitt tveksamma deltagande idag räcker. Och att det inte kommer på tentan.
Det är läskigt att det känns som ett år sen jag var på universitetet sist, och egentligen handlar det om två veckor. Kändes som att folk hade nya frisyrer och att nya grupperingar etablerat sig.

Ikväll blir det romdrink på Tiki Room med Ellinor. Jag laddar upp med kaffe och okynnessurfande.

Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback