more love - smokey robinson and the miracles

Jag hatar att Gilmore Girls är slut. Jag ville inte inse det från början, jag sköt det ifrån mig, men nu, (efter alldeles för lång tid framför TV trivia quiz på Facebook), slog det mig hur värdelöst det är. Det är typ det sämsta som har hänt. i värlshistorien. Aldrig mer. Så jävla orättvist.
Jag hatade Logan. Henrik gillade Logan. Vi brukade bråka om huruvida han var bra för Rory eller inte. Rory var som en kompis som inte fanns i verkligheten. Som man var lite irriterad på för att hon var en sån mes, men ändå, som man gillade.
En gång drömde jag att jag flyttade in i ett litet hus i Kronobergsparken, (nej, jag vet inte vad jag hade rökt), och att Rory och Lorelai kom gåendes utanför mitt hus. Jag bjöd in dem och försökte ringa folk jag kände lite diskret på mobilen, så att de skulle komma dit och se att de fanns i verkligheten. Sen vaknade jag.
Förresten hatade jag Lanes band mest av allt.
Men jaja, jag älskade ändå Gilmore Girls. Det finns ingen serie som kan fylla tomrummet efter den.


(Jag trodde en väldigt lång tid att Smokey Robinson var en tjej).

Kommentarer
c:

Bandet hade ju världens sämsta namn. Vad fan är "Hep Alien" för jävla skit!?

Sofia:

fan, jag fick ju veta igår på TV trivia quiz varför bandet heter så. det är någon slags ordlek med två som jobbar med seriens namn. kommer inte ihåg exakt hur.

2007-10-07 @ 16:50:49
URL: http://bobbypin.blogg.se

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback