red hot - billy lee riley

Jag älskar min nya klänning. Älskar, älskar, älskar. Jag fyller inte riktigt ut höft och byst-partierna dock, kanske ska sy in lite. Men det är pyttesmå problem i jämförelse med den lycka jag känner av att till exempel bara lukta lite på klänningen. Eller prova den, eller titta på den, eller hänga den bland mina topp tio klänningar i garderoben.
Vilka skor ska jag ha till, det är jävligare. Och det faktum att alla mina svarta strumpbyxor med söm är trasiga. Jag har ett par vinröda 40-talspumps i mocka, men de behöver en visit hos skomakaren. De är annars perfekta till klänningen.
Bristen på strumpbyxor med söm kan lätt åtgärdas. Så fort mitt missprydande utslag beslutar sig för att lämna mitt ansikte, så. Då ska jag fixa allting.

Så. Nyårsaftonsmaterial är den iaf. Frågan är vad som händer på nyårsafton. What to do.

Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback