allt som är ditt - säkert!

Min kropp är helt slut. Jag var på spinning och bodypump. Det stod att det skulle vara 25 minuter spin och 25 minuter bodypump. Det var det inte. Det var 90 minuters galenskap. Fast det var egentligen efter 25 minuter in på bodypumpen när jag hade börjat ta ut mig ordentligt, i tron att det snart var över, som jag insåg att jag hade så fel, så fel. Och jag hade lagt på för mycket vikter, jag är ju van att maxa när jag gymmar. Jag orkar inte ta de vikterna vid många repetitioner, men eftersom jag är en sån pinsam person som skäms om jag mitt i träningen av en muskelgrupp ger upp och byter ner mig, så var jag ju liksom tvungen att stå ut. Vilket iofs innebär att jag visst orkar, men att jag efteråt är nästan död. Hela jag skakade när jag gick därifrån, jag raglade hem, spyfärdig.
Jag ska aldrig mer klaga på att 55 minuters spinning är jobbigt.
Fast jag är nog lite nöjd med mig själv ändå.


Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback