well awaits - slayer

Det första som händer när jag lämnat in hemtentan är att jag får helt sjukt ont i halsen.
Nu är jag nere för räkning. Jag hostar så att mitt innandöme när som helst kommer att åka upp.
Pappa fyller år idag, han ska få Bruce Springsteens nya. Det kan jag skriva här för pappa läser nog inte min blogg. Mamma har skaffat facebook, och har numera tillgång till alla bilder som min lillebrorsa är taggad på. Vilket enormt kontrollinstrument facebook kan vara, om man vill.
Men det roliga är att pappa ... jag tror inte att han kan komponera ett sms som han vill. Nu spekulerar jag bara, men han har inte alls tagit till sig hela ungdomskommunikationskulturen, som mamma har gjort. Mamma var med på lunarstorm också. Mamma är down med alla applications på facebook.
Nu ska jag göra kaffe, läsa Rocky och njuta av att jag är ledig, njuta av att mina lungor låter som en harley davidson som startar varannan minut.

Kommentarer
c:

Det är bra, pappor ska gilla Bruce.

Sofia:

ja, det ska pappor fan göra. jag har många åsikter rörande vad pappor bör lyssna på. men det är väl bara så chockerande hur någons pappa kan gilla Lisa Nilsson och ens egen ha en beundransvärd skivsamling och vara ett musikaliskt föredöme i någon mån.

2007-09-30 @ 21:08:49
URL: http://bobbypin.blogg.se

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback