sara - bob dylan

Jag letar efter sminkbord på blocket. Jag ägde en gång ett sminkbord som jag ärvt av min farmor, ett jättefint från 40 eller 50-tal. Men idiotisk som jag var tyckte jag att sminkbordet var töntigt när jag kom i 14-årsåldern, och gav därför bort det till min lite skarpare kusin, som nu är den rättmätige ägaren. Det ger mig lite ångest att tänka på vad jag kunde ha haft.

Iaf. Sminkbord var det. Jag måste bara dela med mig av vad jag råkade komma över under mitt letande. Det här är det gräsligaste någonsin. Det är så hysteriskt fult. Jag skrattade i flera minuter. Sen föreställde jag mig paret som sover i en sådan säng. Undrar vem av dem som har störst axelvaddar. För axelvaddar har de naturligtvis, på alla sina överdelar. Och sen tror jag att de är swingers, att båda två permanentar sig regelbundet hos en lokal
frisörförmåga i förorten där de bor, de ingår i bottenskiktet av något pyramidspel, de dricker ingen annan alkohol än kahlua och andra kola och chokladsmakande, lite gräddiga likörer, de lyssnar på Michael Bolton och Eros Ramazzotti och de tre tenorerna - i ett fåfängt försök att verka förfinade. Deras sängstomme är också ett sådant, missriktat, försök.

Här är sovrummet som vunnit pris i tackyness. Allt kan bli ditt för det blygsamma priset av 9000 kronor.

image119

Kommentarer
C:

Vilken fruktansvärd bädd. Frågan är om man ens skulle våga lägga sig i den när man tänker på vad som försigått i denna med dess tidigare ägare?

sofia:

det skulle vara intressant att se hur sängen skulle klara sig igenom en csi-undersökning. det skulle nästan vara värt att köpa den bara för att försöka skicka den till det där kriminaltekniska laboratoriet i linköping.

2008-04-21 @ 19:40:05
URL: http://www.bobbypin.blogg.se

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback