too drunk to fuck - dead kennedys

Sitter i slutskedet av min inlämningsuppgift, jag har några timmar kvar, och behöver paus. Jag förstår inte hur jag lyckats skriva så mycket, och som, när jag läser igenom det, verkar helt ok ändå. Jag har nämligen spenderat två dygn på att vara sömnlös, full, på Dropkick Murphys-konsert, odrägligt full, redlös och bakfull. Jag har alltså varit nära nog hjärndöd, och ändå känns det som att min uppgift håller. Det är fantastiskt.

Jag har nästan lovat mig själv att jag ska beställa saker från Forever 21 ikväll, när jag är klar med arbetet. Som en belöning. Det ska bli kul.

Förresten var jag i närkontakt med en fet råtta igår när jag tog en nattcigarett för att hålla kreativiteten uppe. Det känns lite brudigt att påpeka det, men vad äckligt. Jävla äckelråtta. Nu vågar jag inte gå ut nästan.

Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback