there's a place in hell for me and my friends - morrissey

Lägesrapport. I måndags var min kusin Anna och min mamma hemma hos oss, åt lasagne och drack upp en låda vin plus några groggar. (Nu är vodkan slut). Dagen efter var det olidligt varmt och vårt vatten var avstängt hela dagen. Det hade vi inte räknat med. Efter ett par timmar orkade jag släpa mig iväg för att få tag på en köpedricka för att inte svimma av uttorkning. Idag har jag färgat håret mörkbrunt (men det blev i princip svart) och varit på upprop för juridisk översiktskurs, eller som man säger på juridicum: jöken. Denna anskrämliga förkortning har ännu inte normaliserats för mina öron, men det blir annat snart kan jag tänka mig.
I helgen fick jag dessutom tag på en gratis lagbok. Men sen drack jag dyr öl och åkte taxi för minst lika mycket pengar så det var tillbaka till ruta ett igen.
Imorgon ska jag dricka några öl med Ellinor tror jag bestämt. Så nu vet ni det.

För det händer inte så jävla mycket förutom i Peking då. OS är bra att ha när man är bakis eller bara inte orkar vara så jävla påhittig om dagarna.

Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback