long gone lonesome blues - hank williams


Konstiga cravings idag när vi storhandlade: gravad lax med hovmästarsås. Jag blev helt sjukt sugen på gravad lax med hovmästarsås. Men det är såna där infall man inte ska ge efter för. Den typen av mat ska man äta hemma hos mamma eller på en restaurang. Man ska inte få för sig att köpa hem halvfabrikat och göra iordning en portion som man intar framför datorn. Det förstör allting.

Några roliga saker i mitt liv just nu:

- Jag ska fira nyår i Malmö och bo på ett riktigt hotell. Fatta vad skönt att ha en uppdukad frukostbuffe på nyårsdagen. Så jävla lyxigt.
- Finskt tema på ALLT. Jag lider ju av grova vanföreställningar av vad Finland innebär, så för mig är det tango, furumöbler, hembränt och marinella, Palmroth-stövlar och knivslagsmål. Gud, jag måste ha en Finlandsfest snart.
- Ivan har flyttat till vårt område. Nu har vi någon som bor nära att dricka öl och hänga med. Det är ju jättebra.





PS! Blogg.se knullar en i röven som vanligt. Varenda inlägg jag skriver hamnar i limbo och vägrar dyka upp på bloggen. Därav inläggstorkan.


Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback