perfect exceeder - mason vs princess superstar

Ok, det blir lite för mycket träning och kroppsfixering i den här bloggen numera, men idag shoppade jag nya träningskläder. För det ingår faktiskt inte i mitt shoppingförbud. Och nu får dagens inlägg handla om det.
Jag hatar att alltid ha svarta, tighta byxor på mig på träningen. Varför ska det vara så jävla svårt att hitta (prisvärda) snygga träningskläder? Men nu råkar jag ändå gilla svarta byxor, jag provade i vitt, och det var inte alls snyggt. Sen fanns det ju grått också (Yeah, vilken valfrihet). Och det här med tighta byxor, det finns ju inget alternativ. Ska jag ha pösiga byxor, mjukisbyxor eller något sånt, så är det inte funktionellt för konditionsträning. Jag är helt enkelt dömd till tighta plagg som kan leda bort enorma mängder svett. Det är begränsningen alltså.
Jag började med att prova de dyra märkesgrejerna, dyra boxarlinnen och toppar, o.s.v. Men ingenting jag fastnade för. Det slutade iaf med H&M-tischor. At the end of the day så vill jag ändå inte betala några summor för kläder som jag ska vara svettig i. Så mycket för min ambition att köpa snygga träningskläder.
Dagens träningskläder blev iaf en marinblå/vit-randig tee, svarta byxor (just det!) och röda tennisskor.

Jag kunde inte säga nej till en yogamatta, ett hopprep och en rosa vattenflaska heller.
image65

Här har vi anledningen till att jag aldrig kommer sätta i system att lägga upp dagens outfitbilder. Jag förstår inte hur fan man ska få med helheten. Dessutom är det en vanlig rätt-på-pocketkamerablixt som inte gör någon glad. När jag blir rik ska jag införskaffa systemkamera igen. Min kropp ser för taskig ut också. Det här var ändå den bästa av trettio bilder. KUL. Ni stirrar rätt in i min eventuella livmoderhalscancer.

image66

Sen försökte jag gå ner i brygga. Det här bjuder jag på.

image67

Kommentarer
zalina:

haha vad rolig du är :) va väl inge fel på din kropp! & snyga saker handla du :d

sofia:

zalina - tack, tack! ser bara ut som att jag har världens största ass i den där vinkeln, men det är ju inte det värsta man kan ha.

2008-02-13 @ 01:26:01
URL: http://www.bobbypin.blogg.se

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback