poison - rancid

Det är helt sjukt. Min lilla hopprepssession igår har redan gett ett resultat: jag kan inte gå. Eller knappt. Jag har sån enorm träningsvärk i vaderna, att varje steg är ett lidande, och en risk för att ramla framlänges. Jag som stretchade supernoga och allt - men jag vet att stretch (eller avsaknaden av den) inte nödvändigtvis kan avhjälpa eller har någon korrelation med träningsvärk.  Träningsvärk är ju någon typ av vävnadsskada som jag förstått det.
Kan nog glömma spinningen ikväll, om jag inte vill sitta och slöcykla. Fan, fan, fan, fan ... Jag blir så trött.

Nu ska jag plugga. Har ingen lust, är genuint oinspirerad. Jag vill bara ha en endorfinkick, det är allt jag vill idag.

(Låten känns väldigt Hultsfredfylla någon gång för väldigt länge sedan).

Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback