working on my fitness

Spinning är beroendeframkallande. Jag vill gå iväg ikväll, fast det här är promenad och mage/rygg-dag - inte spindag. Det är känslan av eufori efteråt som jag vill åt.  Ska prova två dagar på raken snart, förut brukade jag vara så seg i benen på andra passet då, men det kanske jag inte är nu?

Förresten vill jag lära mig poledancing. Ja, alltså, jag vill inte börja strippa på en porrklubb, jag tycker bara att det verkar kul, och många inslag i dansen verkar som bra träning för armar, mage och rygg, med mera. Finns det på något gym i Stockholm?  Jag har inte plats för en pole hemma, men en av våra grannar har en. Man går förbi dem när man ska till ICA, de bor längst ner, och har en strippstång mitt i vardagsrummet eller vad det är. Det optimala vore ju att börja träna hemma. Jag vill bo i en trea, så man har ett rum över till vad som helst som är kul.  Fan.

Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback