dancing in the dark - bruce springsteen

Min kurslitteratur verkar rikta sig till barn. Jag tappar helt motivationen att läsa när böckerna är totalt common-sence-mässiga, och allting som står i dem hade jag kunnat spåna fram i fyllan.
Men - jag måste ju. Och nu ska jag besvara gamla tentafrågor ett tag.

Idag kom mamma och pappa förbi, drack kaffe och lämnade mina julklappar. Jag fick vinglas, salladsbestick, presentkort på akademibokhandeln och en kalender för 2008 förresten, om jag inte redan meddelat detta.
Våra äckliga, äckliga grannar spelar saxofon som vanligt. Samma jävla skalor hela dagarna. En vanlig dag är det ok för mig att i princip vara granne med kommunala musikskolan, men nu när jag ska sitta och plugga blir jag så arg att jag går upp i puls. Snart kokar jag upp en kastrull med vatten och går upp och ringer på och skållar de där jävlarna. Om jag hade en hund skulle jag kasta ner hundbajs i deras brevlåda.
Jag har aldrig sett dem. Men jag antar att det beror på att de aldrig lämnar lägenheten och sina instrument. Förmodligen allergiska mot dagsljus.

Mat idag: 561 kcal hittills. Motion: en timmes promenad. Ska kanske köra lite mag/rygg-övningar sen. Planerar att försöka ta mig upp till ett tidigt spinningpass imorgon. Min träningsmotivation har väldigt lite gränser just nu.

Kommentarer
c:

du kan få låna lite kattbajs av mig, du behöver bara säga till. Jag har så det räcker och blir över.

sofia:

härligt! helst färskt, det är mina grannar verkligen förtjänta av.

2008-01-15 @ 21:42:15
URL: http://bobbypin.blogg.se

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback