haw - 16 horsepower

Idag på spinningen så domnade mitt huvud bort. Skitäckligt. Det kändes som att något hade strypt av blodtillförseln. Sen hade jag nog lite lågt socker, för jag darrade och orkade knappt hålla mig upprätt.
Dessutom orkar jag inte äta upp mina kalorier. Sitter och kämpar med en portion fisk, ris och morötter. De senaste dagarna har jag kommit upp i 1100 kcal max, sen tar det stopp. Försöker äta fetare mat för att få i mig mer kalorier, men jag blir äcklad av det.
Jag kanske är sjuk. Eller på väg att bli.

Jag är ledig nu, förresten. Tentan gick bra. På måndag börjas det igen. Jag ska verkligen använda de här dagarna på kvalificerad slacking. Nu blir det kaffe och Audrey Hepburn-boxen.

Fan, jag ångrar att jag klippte lugg igen. Annars hade jag kunnat ha gjort så jävla mycket mer av den här frisyren:


Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback