I hate you - slayer

Jag får panik. Varför ges en lågintelligent man, som Pär Ström, utrymme i riktiga dagstidningar, ja., t.o.m. får en riktig bok publicerad? Eller riktig och riktig, med tanke på layouten ser det snarare ut som en medföljande sexnovellsbilaga till tidningen Amelia:

 image56

Sök på "Pär Ström". Finns en artikel på SvD (självklart - mörkblå/bajsbrun tidning) som är helt galen. En argumentation som närmast bygger på logiska hopp för att kunna komma fram till felaktiga slutsatser som stödjer Pärs teori: att det är skitsynd om honom. Jag tycker också synd om Pär, men jag härleder allt ur den förhärskande könsstrukturen. Det är för att någon har klappat honom på huvudet hela jävla dagarna, och trott på honom villkorslöst som han nu kan ge ut en bok som är på samma nivå som de sextonåriga antifeministerna man då och då träffade under gymnasietiden.
Nej. Jag återkommer om det här. Jag måste gå ut nu.

Kommentarer
Elin:

har du något pinsamt minne?


Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback