disco dynamite - mr flash

Igår försökte jag mig på det här med att handla bikini. Jag repade mod i ett par timmar på jobbet, och sedan gick jag iväg till Ringen och sedan till det senaste tillskottet i Stockholms galleria-värld: Skrapan. Jag avråder starkt från att åka till Skrapan som ett mål i sig. Om man inte blir helt till sig av att shoppa i 3-butiken. I såna fall: go for it!
Den dystra rapporten från Söders bikini-marknad är dock att den som vill köpa en bikini får vänta tills nästa vår, eller något sånt. Utplockat, inga matchande delar kvar, and so on. Så jag får nöja mig med min sailor-bikini anno 2006 i år igen. Jag försöker mig på att köpa en bikini i Sundsvall eller Härnösand istället. Precis som jag tänkte passa på att klippa mig, boka manikyr och kanske göra en bröstförstoring - allt är så billigt i Ångermanland. Jag betraktar Ångermanland som det nya Ryssland. En nyligen kollapsad öststat där allt kan köpas för en spottstyver.

Nu ska vi göra tapasrätter till middag och sen ska jag baka chokladmuffins med vit choklad i som jag ska ta med mig till jobbet imorgon. Det är ju min sista dag. (Jag vill skrika ut den sista meningen).

Kommentarer
c:

Ha, jag hittad en baddräkt för 49 spänn på Gina Tricot. Baddräkt var det enda tänkbara alternativet för mina medmänniskors skull. Men det var faktiskt snygg.


Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback