I've changed my plea to guilty - morrissey

Jag är helt sjukt sliten efter helgen. Det är verkligen ingen avkoppling, att tömma kartongvin. Det får bli ett slut på det nu.

Har två veckor kvar, eller 1½ faktiskt, på arbetet och längtar helt sjukt mycket efter lite riktig ledighet.
Dessutom längtar jag till hösten, och kommer att minnas sommaren 2008 som en otroligt ful period. Hösten är alltid snyggare och bättre. Jag har redan bestämt vad min årliga beställning från H&M.com ska innehålla. Jag fattar inte hur man plötsligt kan bli uppspelt av ett par auberginefärgade strumpbyxor och en grå yllekjol. Det här med årstidsväxlingar är verkligen som att genomgå puberteten all over again för mig.

Kommentarer
c:

allt det där har jag tänkt på de senaste dagarna, jag vill ha strumpbyxor på mig igen. Jäg längtar något otroligt.

2008-07-25 @ 22:40:34

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback