sway - julie london

Jag vill ta tillbaka allt ont jag sade om den Beatleslyssnande grannen. Vi har nämligen fått nya (och värre) grannar. De verkar leva för att lyssna på Rockklassiker (radiostationen) med balkongdörren öppen. Idag fick jag dessutom en exklusiv inblick i deras efterblivna skivsamling. Jag var tvungen att uthärda gamla Marilyn Manson-låtar och det kan jag faktiskt inte tolerera hur som helst.
Men sen var det dags att försöka hitta ett ställe att bada på. Helst nära. Så vi tänkte att Brunnsviken kunde funka. Jag visste inte att så många ensamma och nakna män hade tagit sig dit för att sitta och väcka anstöt. Efter att ha sett siluetten av en gravitaionstyngd sädessäck för mycket så blev det tillslut att vi gick hem och duschade kallt och bråkade om vilken film vi ville se.
Och nu sitter jag och försöker att boka biljetter till Sundsvall på cp-SJ. Snälla, skjut mig.

Kommentarer
c:

jag var med om något likande. Jag saknar ju min gamla granne som hade sex på måndagskvällar, nu har jag en surkäring som häller vatten på min balkong och ogillar Sisters of Mercy.

sofia:

det är ju fruktansvärt!

alla dåliga grannar borde bara packas ihop i ett hus så kan de få försöka leva tillsammans. vi tar din gamla sexgalning till granne, din nya surfitta till granne, mina gamla musiker och kvinnomisshandlare, och de nya manson-fansen och det allra nyaste tillskottet: personen som borrar i väggen mellan klockan 23 till 00 på kvällen/natten. det kommer bli så jävla fint.

2008-07-29 @ 17:43:57
URL: http://bobbypin.blogg.se/

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback