fly me to the moon - astrud gilberto

När jag var tjugo år var jag alltid på jakt efter enkelt skurna 60-talsklänningar. Och det var en omöjlighet att hitta dem. Jag hade utgrävningar på stadens alla second hand-ställen, med magert resultat. Den senaste tiden verkar det som att utbudet ökat explosionsartat. Klänningarna nedan finns på auktion på tradera, där priset hittills ligger på 10 kronor styck. Det är ett pris i min smak. De är en storlek för stora, men det borde gå att åtgärda. Alternativt att de sitter bra ändå.
Jag har under en längre tid utvecklat en lista över sökord som alltid ger bra resultat. Där man hittar det billigast tänkbara, och som sällan någon annan hittar till. Nu hoppas jag på att vinna auktionerna också.

image116image117

Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback