shuffle

Hur mår du i dag?
I can have both - Morrissey.
"There's nobody around to say no" - tyvärr.

Kommer du någonsin att gifta dig?
Tougher than tough - Derrick Morgan.
Jag gifter mig borgerligt, springer in mellan två rättegångar bara.

Hur uppfattar dina vänner dig?
True Romance - Tiger Army.
Som den unge Werther, bara snäppet mer aggressiv.

Kommer du någonsin att få barn?
Doin it - LL Cool J.
"Safe-sexin' it" tyder ju på att det inte blir så.

Vilken låt beskriver ditt liv?
Bad cover version - Pulp.
Hahahaha!  Det är så sant, så sant.

Vilken låt passar bäst in på den du håller kär?
Part time punks - Telvision personalities.

Vad ska du göra för att lyckas i livet?

Skinheads don't fear - The Hot Rod All Stars.

Vad är det bästa med dina vänner?
Kashmir - Led Zeppelin.

Vad är ditt livs themesong?

Eli Eli - The Gladiators.
Åh nej. Min themesong har ett kärleksfullt och hippieflummigt rastafaribudskap.

Vad är ditt livshistoria?
I wish it would rain - The Temptations.
Mitt liv har varit fyllt av obesvarade känslor, uppenbarligen. Jag får instämma. Är jag inte den mest sönderdumpade personen i världen, så säg.

Vilken låt beskriver dig bäst?
Notre prof d'anglais - Chantal Kelly.
Engelskaläraren, det är ju jag i ett nötskal!

Vilken låt beskriver ditt utseende bäst?

Carrer Opportunities - The Clash.
Jag kunde kanske haft en karriär som modell, trots allt. Med mina 163 centimeter ovanför marken får jag tjäna ihop brödfödan som kroppsdelsmodell.

Vilken låt beskriver din personlighet bäst?
Good rockin' tonight - Wynonie Harris.
Min egna tolkning är att jag lever för framtiden, om det så är ikväll, imorgon, om en månad, om ett eller fem år. Vad som helst men inte just nu, jag är inte förberedd.

Vilken låt beskriver dina föräldrar?
Wait Wait Wait - Irma Thomas.
Det här gjorde mig lite gråtmild.

Hur ser världen på dig?
Fit but you know it - The streets.
Att den fanns kvar på min ipod förvånar mig mest. Hur många år sen var inte det?

Har du en djup och mörk hemlighet?
Leave me alone - Angelic Upstarts.
Min stora hemlighet är att jag fortfarande lyssnar på punk och har en särskild punk-playlist på min ipod.

Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Riot - The Opressed.
Jag förstår ej.

Vad kommer du att jobba med i framtiden?
Too fast for love - Mötley Crüe
Min karriär kommer att urholka mina relationer.

Vilken låt kommer att spelas på din begravning?

Sledgehammer - Peter Gabriel
Profant och lagom glättigt.

Hur är du i sängen?
Dancing with tears in my eyes - Ultravox.
Lidelsefull och välkoordinerad.

Kommer du att få ett lyckligt liv?

Wiggle Waggle Woo - The Cadets
Kan det bli lyckligare än en riktigt klatchig du-wop-dänga?

Vilken låt beskriver din bästa vän?
Simmer Down - The Wailers.
Jag har ju ingen bästa vän, men många av mina vänner har någon gång haft dreads och sedan kommit på bättre tankar. Med Bob var det ju the other way around.

Vad kommer att hända i helgen?

Rich little bum - Dims Rebellion.
Det är lite oklart vad det kan betyda.

Har du någon talang?

Love will tear us apart - Joy Division.
En oanad talang jag har är att alltid lyckas förstöra något bra.

Hur var din skoltid?
Fly me to the moon - Frank Sinatra.

Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
My baby left me - Arthur Crudup
Lär av detta.

Vad är några tips till mig?
Beer built this beautiful body - Pelle Carlberg.

Hur kommer du bli igenkänd?
Guns fever - The Valentines.
"Rudeness and guns is the talk of this town".

Vilken är din danslåt?

White Noise - Stiff Little Fingers.
Det kan möjligtvis vara den enda låten som matchar min (brist på) dansstil.

Hur kommer du att dö?
They got - Non Phixion.
Spektakulärt.

Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback