what you gonna do - lil jon and the eastside boyz ft. lil scrappy

Jag är som ett barn på julafton. Den här veckan borde det komma. Mitt paket från Amerikat. Varje gång någonting far in i brevlådan är jag där, blixtsnabbt, bara för att upptäcka att oönskad post tagit sig in i mitt hem. Hittills har jag fått reklam, DN och information om att posten ska byta vårat postnummer, av någon anledning som inte riktigt framgår. Vi ska bli 114. Jag tänker att det är väl logiskt. Jag bodde på Kungsholmen och hade 112. Jag bodde i Vasastan och hade 113. Nu har jag flyttat ett snäpp till i nordöstlig riktning, där man kan förvänta sig ha postnummer 114. Ja. Det verkar helt rimligt. Men, nu kommer väl min post att försvinna i samband med bytet. Precis som när min adressändring inte gick igenom.
I alla fall så har min beställning inte kommit ännu. Så jag får gå och vänta lite till.

image113

Kommentarer
c:

på fyllan förvandlas jag till lil John och skriker "yeah!" och "what!?".

2008-03-17 @ 19:38:01
sofia:

jag vill också göra det. men istället förvandlas jag till courtney love.

c:

inte fullt så coolt.

2008-03-18 @ 18:06:42
URL: http://itsclive.blogspot.com
sofia:

men det är i alla fall lagligt. andra måste gå på crack för att vara courtney. jag kan bara ta ett glas vin.

2008-03-19 @ 15:49:55
URL: http://www.bobbypin.blogg.se

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback